CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

16 February, 2009

Main Layang-Layang

Dah hampir 2 bulan blog ni tak ada cerita. Tak ada idea dan mood untuk aku mencoretkan sepatah dua kata walaupun banyak juga peristiwa yg aku lalu dalam tempoh itu.
Waktu dan dikala ini aku terbuka hati nak adakan satu cerita...iaitu bermain layang-layang bersama dengan keluarga di Taman Tasik Taiping pada cuti minggu.

Suami ku menaikkan layang-layang..

Sewaktu balik ke kampung pada cuti Thaipusam minggu lepas..kami ke Pendang iaitu rumah kakak ipar aku..semasa perjalanan balik kami singgah ditepi jalan untuk membeli layang-layang yg dijual ditepi jln. Anak bongsu lelaki yang sorang tu sibuk minta kat abahnya...'nak layang-layang'...


Syamimi 'Arifah asyik bermain..

Kami membeli dua buah layang-layang. Di Taiping tempat yg sesuai bermain ialah di Taman Tasik Taiping yg berdekatan dgn Sekolah Menengah Hua Lian. Tempat tu lapang..
senang untuk layang-layang naik tinggi. Mula-mula sekali suamiku yang menaikkan kedua2 layang-layang tu. Kemudian barulah anak2 perempuan yang lain berebut nak kemudikan layang2 tu. Itulah kali pertama pengalaman anak2 bermain dengan seronok sekali.

Muhammad Zafri ( anak lelaki tunggal )

Beriadah bersama keluarga bermain layang-layang adalah pengalaman yang tak dapat aku lupakan. Ini akan mengeratkan lagi hubungan kekeluargaan buat kami sekeluarga. Insyaallah.

Syamimi 'Arifah dgn layang2nya


Sahira Afifah mengemudi layang-layang dgn rambut ikal mayangnya ditiup angin

1 comments:

Madihah said...

comeynya boboy!!
rindu kt dya..
;)